Årets första träning

Hade bokat in mej på ett pass bodybalance idag och det märks att man varit borta ett tag! Det var kul när jag kom dit och såg alla bilar som stod parkerade där, fullt var det! Antingen beror det på vädret eller så är det det här som alla pratar om att det är fullt på gymmen i januari och sen försvinner dom. Man kan ju hoppas! Mamma sa att hon skulle börja träna med mej på gymmet i år med och det känns kul! Syrran försvann från mej när hon blev sjukskriven och då ha jag tränat själv, vilket inte gör något för man kan ändå inte prata med varandra. Jag kör ju bara gruppträning. 

Men i alla fall, det var skönt att vara tillbaka! Men kommer ha träningsvärk i mon i benen känner jag. 

Har kollat på ullared med pappa innan med. Det var lika dumt som vanligt.  Men  det var lite sorgligt i slutet för då stod det att avsnittet var tillägnat Peder, han lite konstiga killen som alltid var med i slutet med sin lilla affär med serietidningar. Tydligen dog han förra året, lite sorgligt faktiskt. Men nu säger jag godnatt med ett par bilder tagna i dag, lite fler än ett par blir det men ändå.

Kommentera här: