Ändrade planer

Skulle gått på visning på lägenheten bredvid oss och det gjorde vi men kände inte att det gav oss något förutom ett mått på en vägg där vi vill ha soffan sen. Sen skulle jag jobba 12.30 - 18, men det blir ändrat. Hon jag skulle jobba med blev sjuk så en från städet, som även har haft praktik i receptionen fick hoppa in i några timmar innan jag kom då. Och nu har jag tagit över passet och är ensam i repan. Men det är skönt att det är annan personal här med som kommer förbi ibland och pratar :) så det bilr nog en bra dag! Men jag skulle kört mamma till en kompis vid halv 7 sen men det blir det inte heller utan jag kommer bort sen och hämtar bilen när Robin har kommit till mej. Då kan vi köpa något gott att äta också. Kanske kan laga något gott ihop? ELLER KAN HAN KOMMA IN KAN VI ÄTA PÅ RESTAURANG, JAAA!
Men i alla fall, ändrade planer idag.

Kommentera här: