Stress

Det är min känsla nu, och har varit det någon månad med. Smärtan i bröstet har kommit tillbaka sen en tid tillbaka vilket betyder att stressen är tillbaka också. Det enda jag kan göra åt det är att planera så mycket och så gott det går. Har suttit rätt länge nu och fixat med böckerna till nästa kurs - 6 stycken. Kursen är på typ 6 eller 7 veckor och vi ska läsa 7 böcker på den tiden. Det stressar mej eftersom jag jobbar också. Ett tillfälle kommer bli plugg på jobbet i alla fall ser jag redan nu och det är inte mycket att göra åt. Förhoppningsvis läser jag i förväg så jag kan påbörja nästa bok redan innan vi haft litteraturseminariet. 
 
Intressant information detta! Men jag har i alla fall planerat första boken och det blir rätt mycket läsning. Jag var smart i alla fall (hoppas jag) och har nu planerat in det så att jag inte läser alla kapitel i ordning utan jag läser så mycket jag har tid med. Alltså jag läser kapitel 1, 2 och sen 9, för det är mindre sidor eller mer sidor och det kan jag få in i schemat. Jag hoppas det är en bra lösning för det lär jag behöva göra med nästa. Nu ska jag lägga mej i sängen lite tänkte jag, i mon är det sovmorgon!
 
I want this! 
 

Kommentera här: