Red lips

Idag var det skola 8.30 - 12.00 och det gick bra! Det var det sista seminariet om praktiken så nu är den kursen helt slut! Efter skolan åkte jag bort till praktiken för att lämna nycklarna som jag inte lyckades lämna min sista dag. Självklart var inte den personen där, men jag kunde lämna till cheferna som har han om Hollstorp så det var ju skönt! Sen gick jag in och hälsade på lite och det var bara en elev kvar där då och det var han som jag följt hela tiden och han kände inte igen mej på grund av mina röda läppar jag hade idag haha. Men kände för lite färg! 
 
En bild innan skolan och en efter!
 
Linda var hemma när jag kom också. Hon skulle vara här lite innan hon skulle in till stan och hon kommer komma hit igen efter det för då ska vi äta semla! Vi gjorde inte det igår för det verkade bara vara jag som ville ha det så vi tar det idag då när Linda ändå skulle komma. Så Jocke ska äta också så jag blir inte ensam om det haha. Nu ska jag lägga mej i sängen lite tror jag, ska kolla igenom schemat för nästa kurs och planera min läsning kring det. Jag har varit ute i sista sekund en gång innan (dagen innan insåg jag att vi skulle läst en bok) och det gör jag inte om igen!
 

Kommentera här: