Orange is the new black

Nu under mina nätter som var har jag tagit tag i mitt serie-tittande. Jag kollade på Orange is the new black. Jag kan säga att den är lite speciell haha. På CD 2 var det första man fick se när avsnittet började en bild på en vagina (vi kör vårdat språk!). Fatta chocken när den dök upp! Den är verkligen inte rumsren för kvinnorna kan slänga fram det ena och det andra och dom har det liksom mysigt med varandra. Förstår 15 årsgränsen! Men jag trodde verkligen inte att den var sån. Trodde den skulle vara rolig och sånt, men inte sånna här saker! I början var jag tveksam till vad jag tyckte men nu tycker jag den är lite kul. En man som jobbar som vakt där går mej på nerverna för han är så äcklig. Han har en sån peddo-mustach som alla tydligen ska ha nu.
Det är snubben till vänster
Det är något med honom som äcklar mej alltså, han är sån äckel i filmen. Man kan ju säga att dom är speciella allihopa men inte äckliga som han eller så. Frågan är vilken seríe jag ska starta nästa gång? Navy kollar jag bara på hemma, jag har ju One tree hill som jag haft länge nu. Inte så taggad på den bara...
 

Kommentera här: