Onsdag

Hade som sagt skola idag mellan 9.15-13.00 (fick slutar kvart i, jippie!) och sen körde jag hem och sov 3 timmar ungefär. Klockan ringde halv 5 och jag klev nog upp direkt faktiskt. Göran var på besök här igår (han smet upp) och tog sej visst en promenad i min garderob så efter jag ätit min frukost och dammsugit så fick jag ta ut kläderna och håra av dom med klädrulle. De var kanske inte det roligaste att upptäcka när man kommer upp, men jag är glad att jag såg det innan det var för sent och allt var hårigt. Jag har varit och bytt i tvättmaskinen med och läst första kapitlet i en av alla böcker vi ska läsa i den nya kursen. Jag känner mej så stressad över detta men det är bara att läsa på och hoppas på att jag ligger före min planering så jag kan starta lite tidigare.
 
Detta är min dag hittills. Robin är påväg hit också så ska vi träna en liten stund. Hans första gång på detta gymmet så ska bli spännande. Vi har aldrig tränat ihop heller (jag har tjatat på honom dock) så det ska bli kul att se hur det går. Jag kör ju inte vanliga gymmet annars för jag vet helt enkelt inte hur man använder maskinerna rätt, men han kan lite mer än mej så nu ska vi våga oss på det med! 
 
Jag säger det igen, ge mej!!
 

Kommentera här: