Nu stämplar jag ut!

Inlägget som kom upp nyss borde kommit upp för flera timmar sen men laddades tydligen inte upp. Aja! Har precis läst klart mitt andra kapitel för dagen. Hade typ 20 -30 sidor kvar av ett och så läste jag 40 sidor i ett annat med. Så nu tycker jag att det räcker för dagen! Ligger 2 dagar före min planering eller vad man ska säga så det är bra! Kommer försöka läsa lite i mon innan jag ska till stan men annars har jag i princip hela onsdagen på mej innan jag ska med syrran till BVC!
 
Så nu har jag satt igång Notting Hill. Har fortfarande inte sett den, illa! Skulle ju sett den när vi kom hem från London men har inte blivit av, den har inte lockat riktigt heller. Men nu blev jag sugen på att titta på den så få vi se vad jag tycker!
 
Detta har varit min studerings-plats.
Teet är det jag fick av Robins familj i julklapp. Mamma var borta i helgen och då köpte hon en sån te-nypa som jag kallar dom, vet inte vad dom heter egentligen. Vi ska ha någon någonstans men har inte hittat den så har inte kunnat prova förrän nu. Det var gott och fruktigt, men inte lika sött som det luktade tyvärr. Men den kommer jag säkert köpa mer av sen!
Som ni ser på bilden är mina naglar gröna nu. Dom har varit röda/rosa ett tag men det har försvunnit så mycket så igår tog jag bort det och idag målade jag dom gröna. Anledningen: snabbtorkande haha. Quick dry står det på den och det stämmer faktiskt. Köpte det i London och märket är Barry M. Hört en del bra om det på youtube men det håller inte så bra som jag trodde tyvärr.
Här är jag med min underbara bok och minneslappar. Boken är faktiskt intressant om jag ska va ärlig. 
 

Kommentera här: