Kalas!

Igår var det kalas för min kusin som fyllde 17 för ca en månad sen. Eftersom alla i släkten jobbar olika och har ibland inte barnen hos sej för dom är hos den andra föräldern och så vidare så blir det liksom att man få fira när man kan det, och nu blev det en månad senare! 
 
Men de var riktigt roligt! Av oss fick hon ett läppstift från MAC som vi köpte när vi var i London vid nyår. Hon verkade bli glad i alla fall, vi var lite osäkra på färgen men är hon som jag är det lite skit samma för man vill ha förpackningen typ haha. Men det var kul att träffa alla igen! Nästa gång jag är med och träffa alla på ett kalas är om en månad när nästa kusin fyllt år, 15 blir hon! Sen träffas vi såklart på lillans dop om ett par veckor! <3
 
Läppstiftet hon fick heter Cyber! Personligen älskar jag färgen även om jag aldrig skulle våga ha det själv!
 

Kommentera här: