Eyelighter

För ett tag sen beställde jag hem Blondbellas ögoncreme. Eyelighter av LCC och nu tänkte jag bara säga vad jag tycker om den. Jag vet inte egentligen vad den ska va bra för, men jag kände att eftersom vi har problemhy båda två så kändes det bäst att köpa hennes produkt. Något jag är imponerad över är att jag är så len under och på ögonen! Asså efter flera timmar är jag fortfarande len! Det är ganska mysigt faktiskt haha. Men det var kanske inte det man trodde om den. Jag ville ju bara ha en ögoncreme för mina produkter är så pass starka att det inte är bra för den tunna huden som är kring ögat. Jag tror inte det är bra i alla fall, jag har inte frågat hudläkaren om det.
 
Jag brukar ta den när jag tvättat ansiktet innan jag lägger mej. Jag vet inte om det är en produkt som man har under sminket eller så. Jag vet att hon skrev ett inlägg för ett tag sen om den men minns inte vad hon skrev, Blondinbella alltså. Jag har haft det under smink med men man ser den inte då. Färgen under ögat ändras lite eller vad man ska säga. Jag vill nog säga att jag ser lite piggare ut när jag har den på:P
 
Jag tror jag köpte min på nordicfeel och den kostade 200:-
 

Kommentera här: