Breakfast-time

Klockan ringde först vid 6.15 för Robin skulle itll jobbet. Efter det la jag mej igen och klockan ringde vid 9! Nu harj ag precis gjort mej lite frukost så tänkte titta in här! Skulle skrivit igår men blev inte riktigt tid till det. Men nu så har jag tid :) Det blev min vanliga frukost i alla fall som jag ätit i typ 4 år eller något. Det var innan jag blev tillsammans med Robin haha. 
 
Jag ska duscha sen för att åka till Linda och lillfisen! Hon tog sin 3 månaders spruta igår stackarn så vi få se hur hon är idag. Vi ska mysa hela dagen i alla fall så det ska bli kul! :) Vi ska även göra någon avokadosak som tydligen är jättegod så vi har lite att göra haha. Sen kommer prästen också inför dopet så jag måste sätta igång nu så jag inte kommer mitt i mötet! 
 

Kommentera här: