Rolig fredag!

Idag är en rolig dag, tror jag, det känns som det kommer bli det. Vi ska först ha lite fika och möte på jobbet för vi har ett par födelsedagsbarn som ska firas, mys! Gissar på att det hänt en del med schemat nu också eftersom en kollega sa upp sej för några veckor sen så någon måste ju ta dom tiderna. Så det är nog lite sånt vi kommer få höra gissar jag på. Jag älskar när vi har möten, både receptionsmöten och möten för hela företaget. Eftersom jag inte jobbar så mycket dagtid så hör jag inte så mycket så det är super att få reda på det då!
 
Efter det hade jag tänkt gå en snabbis på stan för att leta efter något fint och juligt att ha på mej på kvällen för då är det dags för julfest med Robins jobb! Dock tror jag inte att jag hinner det för jag måste hem och duscha och göra mej i ordning innan dess. Gissar på att jag har 2 timmar på mej från det att jag är hemma från mötet till dess att vi ska åka. Längtar till julmat!
 
Två juliga kläder! Tror jag ska köra på skorna men ha svarta byxor till och en snygg tröja. Kanske kör allting svart och sen lite röda läppar, snygg sotning på ögonen, eyeliner och massa maskara? Eller kanske en grönaktig sminkning (mörk sammet typ) och naturliga läppar? Ingen aning vad det blir. Få kolla med Annlie vad hon ska ha på sej haha. Vi har dock olika stilar. Ska ringa Linda med! och kolla med Robin!
denna tröja är mer en "ful jutröja" som jag har på mej hemma för att få stämmning när jag pyntar typ :p
 

Kommentera här: