Puh...

Nu har jag slagit in alla paket som finns här hemma än så länge! Det tog evigheter asså :O Blev liksom precis klar och jag satte igång så fort jag skrev klart förra inlägget. Så ont i ryggen nu också... Men skönt att ha det gjort så det inte är 700 att slå in sen... Nu tänkte jag ta en paus från allting och äta ett par clementiner  och påbörja inlägget om gårdagen! Ska även försöka få med vad allting kostade som jag handlade igår så kommer kanske ta lite tid detta! 
 
Jag har dammsugit allting igen efter paketinslagningen så tänkte torka bordet och lite så också, kanske golvet också och plocka undan lite fler saker och upp med tomtar. Tvätta en omgång också... Vi hörs igen om en liten stund :) 
 
Ett läppstift jag insåg idag att jag ville ha, för det var idag jag såg det första gången! 
 

Kommentera här: