Det funkar igen!

Robin lyckades fixa så internet funkar igen, jippie! Äntligen kan jag använda datorn som en normal människa. Jag harlite bilder från gårdagen att lägga upp men tänkte ta det lite senare för nu har jag precis dammsugit lägenheten och ska slå in paket istället! :D Vi har några julklappar fixade så jag slår in dom nu och lägga under granen, som vi klädde i söndags. Typ sådär 20 dagar tidigare än jagbrukar klä den i vanliga fall. Men vi har också fått undan lite lådor bara för det :) 
 
Nu ska jag slå in lite paket och lägga under granen och sen kommer ett inlägg om gårdagen när vi var i Köpenhamn! 
Temat iår på granen är rött och guld! Älskar glittriga kulor! Kom på att jag ska göra ett inlägg med hur jag har julpyntat här hemma! Vi få se ifall jag hinner pynta klart allting idag, troligen inte men det gör inget, men så långt som jag har kommit! 
 

Kommentera här: