Träning

Skev för ett par dagar sen att appen 7 minute workout fungerade för jag hade träningsvärk. Jag håller fast vid att det var den och inte CX passet dagen innan. Måndagen körde  jag cykel och CX och tisdag 7 minute och dans. Dansen brukar vara rätt bra på så vis att det passet är som att strecha! Har knappt haft ont när jag kört cykel - cx - sh´bam så tror det funkar bra! Men jag har nu haft ont i 2 dagar. Onsdag var en icke-tränar dag och jag hade ont.Jag knäcker ofta ryggen men det går inte nu för mina armar var kraftlösa kändes det som. Och rumpan! Jesus vad den har gjort ont haha.
Så hur kommer det kännas senare idag? Igår körde jag rätt hårt och kämpade mer än jag gjort innan så det borde göra ont.
 
Nästa vecka kör dom alla pass 30min för att locka fler att prova passen. Dock är det insparksveckan så vi få se hur mycket jag kommer gå. Är inbokad på måndag i alla fall och det ska bli roligt! Hade gärna gått varje dag men tyvärr kan jag nog inte det.
 
Få ta en cykeltur med Robin igen!
 
 

Kommentera här: