Tillbaka igen!

Har varit bort från gymmet i en vecka nu och det märks. Jag vill tillbaka dit och det ska jag idag. Jag ska faktiskt på dans igen och det ska bli så kul! Förutom att jag har den veckan just nu och svettas som ett as redan så ser jag mycket fram emot det. Innan dess ska jag ner till pappa och hjälpa honom med en sak också. Robin drog till Vislanda men lär väl komma lagom till jag åker. 
 
Jag brukar inte ta bilen till gymmet, kan räkna det på en hand tror jag. Men idag är det väldigt konstigt väder. Det är sol nu och det blåser som storm och snart kommer det regna en massa igen och vara mer än storm. Våra blommor blåser omkulll så det ligger jord på uteplatsen och allt möjligt. Det känns inte som någon mening heller att sopa upp det förrän stormen har lagt sej. 
 

Kommentera här: