Sista veckan

Detta är sista veckan på semestern och det känns rätt bra faktiskt. Det betyder att skolan börjar snart igen och då är det inte långt kvar till examen, jej!! Men det ska också bli stressigt att komma tillbaka till allt med både jobb och skola på samma gång. 
 
Igår var jag och Robin i stan och skulle kolla på lite saker till honom. Vi var inne vid ca 10.30 och åt sedan lunch där med mamma också. Robin fick inte med sej det han skulle men jag fick med mej lite! Vi började på Rusta och där köpte vi en låda till min bil och några galgar. Sedan var vi på Grand och där köpte jag nya teburkar. Hade bara burkar till 1 av de 3 påsar jag köpte i Sölvesborg så behövde fler. Det var det enda vi kom hem med därifrån. Robin kollade cykel men det blev inget för den var slut som han ville ha. På Media Markt köpte jag mej en epilator - äntligen - och ett sånt skärmskydd till mobilen. Försökte sätta på det idag men det gick åt skogen så jag slängde det. 
 
Vi tvättade lite mer igår också så allt var klart. Sedan åt vi och tittade på 2 filmer. Jag hade så ont i huvudet igår att jag nästan la mej under sista filmen men gjorde inte det för jag vill ju se klart filmen med. Vi såg Super 8 och Gravity. Gravity var ingen superbra film kan jag inte påstå men den dög. 
 

Kommentera här: