Lugn helg

I lördags var jag på släktträff i några timmar. Det var trevligt men jag kände liksom ingen mer än min familj eller vad man ska säga. Av mormors barn kom mamma och sen jag och Linda då, men det kom ingen annan från mormors familj. Men det var trevligt! God mat och gott fika, fanns en kola godis som var underbar!! Sen slöppte mamma av mej hos Robins bror för där var Robin så hägnde där lite och pratade. Hans flickvän är nu gravid i vecka 30 så det börjr närma sej och jag tycker at det är så spännande!!! pratade lite om namn och sånt, intressant tycker jag.
 
Sen behövde vi åka hem och handla och sen hängde jag med Annelie lite och sen kom Robin också över. Pratade lite och kollade på roliga klipp. Mysig dag var det :)
 
Idag hänger jag på jobbet! Bytte mitt pass nästa vecka mot idag för insparken drar igång och vill va med så mycket som möjligt :)
 

Kommentera här: