Godnatt!

Har inte haft tid idag alls att skriva! Släkten mötte vi upp redan vid 10 och dom sista åkte hem vid 21 så det va fullt upp hela dagen. Dom andra dagarna har jag inte tänkt på att skriva och det är så tråkigt från mobilen också så gör det helst inte. Kan försöka göra en sammanfattning när jag är hemma sen!

Nu ska jag iallafall sova för vi ska hem i mon. Vi har en del att packa och städa efter oss så det kommer ta tid ändå. På vägen hem ha vi lite stopp att göra också så vet inte när vi är hemma alls. Robin åkte hem igår så jag få köra själv hem men det gör inte så mycket för då kan jag sjunga bäst jag vill ;) Hans föräldrar var här igår så han åkte med dom hem. Det va så fint väder igår alltså så det va underbart! Idag ha det varit kasst väder så det va tråkigt. Det har inte regnat så vi har kunnat vara ute hela tiden så barnen har fått leka av sej så det va ju bra. Men vi kunde tyvärr inte bada, vilket alla hoppats på att då göra. Men jag hör av mej hemma igen där jag kan lägga upp lite bilder med! Godnatt!

Kommentera här: