7 minuter x 2

Läste ELLE och dom hade ett stycke med träning. Har varit sugen på att dra ner till gymmet och köra styrka men jag vet inte riktigt hur man ska göra för att träna rätt. Så istället laddade jag ner appen 7 minutes workout! Jag blev svettig av det så den funkar på något sätt antagligen men vet inte om det räcker liksom. Jag gjorde den 2 gånger för att få ut lite mer. Är fortfarande sugen på att ta mej ner till gymmet men eftersom jag har dansen senare känns det bara onödigt att träna där två gånger på en dag. 
 
Vädret börjar bli bättre med så kanske kan gå en runda istället. Det blåser en hel del men det gör kanske inte så mycket. Nu ska jag i alla fall äta lunch och läsa lite mer ELLE! 
 
Dagens hemma-träna-outfit! 
Pyjamas blev det eftersom det från början är så varmt här hemma och höga strumpor + gympaskor på det. Snyggt!
 

Kommentera här: