Wax

Asså mitt stackars underliv! Haha fint att börja med det men seriöst, den är öm nu. Provade ju ett vax som ska kännas mindre och visst det gjorde det när hon drog bort det. Men drt var inte bra, eller så va inte hon bra. Hon ryckte en himla massa, det verkade inte stelnat tillräckligt eller något. Gjorde svin ont så klart och hon fick lägga på flera gånger på samma ställe vilket också gjorde ont. Huden bli ju så öm efter en stund så det gjorde lite ont av vaxet med. Men det är över nu haha! Dock fick jag pilla bort lite själv nu för trosor fastnade hela tiden och det gjorde ju ont stt dra ut dom liksom. Så jag tror att allt är borta, lär märka det när jag ska på toa i mon, om trosorna lossnar från mej eller om bitar från dom sitter kvar på mej. Spännande! 

Var något trött under tiden så jag sov 5 timmar. Dom ha så bekväm säng man ligger på så höll på att somna när hon vaxade mellan skinkorna (ja dom gör det med) så jag såg nyvaken ut efter. Tog en bild efter jag va klar. Inte på vaxning en då, men mej.

Kommentera här: