Sunday-feelings

Söndagar är lite speciella tycker jag. Alla har ångest över att det är måndag dagen efter men jag gillar måndagar och tycker att söndagar är mysiga. Man behöver inte göra något vettigt egentligen och kan slappa hela dagen. Så ha det känts idag, fast det är måndag. Är nu inne på mitt femte avsnitt av navy för kvällen och ska nog kolla ett par till. Jag gillar dom avsnitten för dom är ca 40 min långa så det är värt att se det liksom. Så idag har jag söndags känslor, troligen för jag är ledig idag. Brukar vara det på måndagar så kan va därför ;) 
 
Min nya ELLE tidning kom idag med så funderar på att läsa lite i den förra så jag kommer ifatt. I mon kommer tydligen syrran och sen jobbar jag 4 timmar mitt på dagen med, ska bli kul för det var länge sen jag jobbade ett sånt pass :) Få se om jag skriver något mer idag annars hörs vi i mon! 
 

Kommentera här: