Sleek

När jag ocgh mamma var i stan i måndags så gick vi in på H&M en sväng och kollade. Fick presentkort där när jag fyllde år så tänkte se om jag hittade något. Av en slump gick jag och kollade sminkborstar och såg att dom hade Sleek! Köpte ju några produkter från det märket i London och jag älskar det, det är så pigmenterat så det finns inte! I alla fall ögonskuggorna, dom är svinbra! Jag kör även highlighter från Sleek och älskar den! Tyvärr hade dom inga prislappar uppe (alla höll tydligen på med inventering) så orkade inte fråga dom heller. Jag är sugen på att köpa den andra paletten med highlighters och även en contour palett. Få bli om jag är på stan en annan dag! För jag tycker verkliegn att det är ett bra märke! Det är inget dyrt märke egentligen, inte utomlands i alla fall men vet inte hur det är här. En ögonskuggs-palett kanske ligger på 80:- någonting. Vet att man kan beställa på en hemsida nämligen och har för mej att priset var något sånt.
 
Köpte dessa 5 paletter förra gången vi va i London och första gången jag var där köpte jag en annan ögonskuggs-palett. Original tror jag den heter. Har ni inte provat, gör det!
 

Kommentera här: