Rolig helg!

I fredags åkte jag till Robin vid ca 18 tiden, svängde dock förbi syrran lite för lite tröst och stött innan jag kom till Robin. Behövde gosa med lillan lite med och prata med Linda så det kändes bra, tack för ni tog er tid! <3 Sen åkte jag till Robin och jag tror inte vi gjorde så mycket, glodde på TV typ. 
 
Lördagen var det Vislanda marknad och jag träffade på en massa folk jag kände helt plötsligt. Såg inte en människa först och sen kom alla! Så jag hann bara med två rader där (varav en rad 3 gånger haha) och köpte munkar och lite snacks. Vid 3 var vi inne i stan för att fira mormor med lite kina mat, jag och 22 andra släktingar haha. Sen blev det att åka till Robin igen för att hämta min dricka och sen till hans kompis. Linda var snäll och lät mej åka med henne så jag slapp gå i det opålitliga vädret. Vi var hos hans kompis ett tag och hans pappa bjöd på päron konjak. Trodde aldrig jag skulle gilla det men det var faktiskt gott! Så jag behövde inte så mycket efter det så var lite dragen resten av kvällen. Men kul hade jag och Drängarna var bra med! 
 
Söndag gjorde vi inte ett skit på tror jag. Var trötta och sega så vi slappade framför TV:n och var osociala typ.
 
 

Kommentera här: