Packad och redo att åka!

Okej, jag är inte packad men mina väskor är packade, riktigt fulla faktiskt. Äter lite pasta och köttfärssås typ som mamma gjorde igår, ska snart åka mot systemet och sen till Robin. Jag har lite dricka redan men vet inte riktigt hur bra den är längre, var ett tag sen jag drack senaste så det kan ha blivit lite unket kanske. Så jag ska köpa lite nytt innan jag åker till Robin, 
 
I mon är det Vislanda marknad och så kommer Drängarna dit. Ska man va med folk i mon så är det där liksom, alla verka gå dit. Det kan nog bli kul! Har haft lite problem bara att veta vad jag ska ha på mej, Robin få hjälpa mej och välja något av det jag har packat ner. Idag set vi ut så här i alla fall:
Jag har ju ett par lårhöga stövlar som jag inte använt som jag tänke haft först och även en glittrig kjol. Testade det ihop och det blev liiiite väl mycket.
 
 

Kommentera här: