Ny vecka!

Dagen har varit lång, haft en del att göra känns det som. Vaknade vid 9 hos Robin och han hade gjort god frukost till mej, så snällt! Sen åkte vi till besiktningen och det gick inge bra! Hade för höga avgasvärden och en lös krängningshämmare igen, fast nu var det vänster fram istället för höger bak. Så efter det tankade vi och åkte och beställde en krängningshämmare som jag ska hämta i mon. Sen blev det hem till Robin igen, åkte förbi värdshuset och köpte biljett till marknaden dom har om ett par veckor. 
 
När han åkte till jobbet åkte jag till Linda och Ellie och hängde där i några timmar. Kom hem för ett par timmar sen och jag har fixat en hel del i rummet och lite så där. Nu har jag precis ätit upp min tacos och ska läsa lite. Hann som sagt klart med texten men ska läsa lite mer ändå så jag fattar vad dom pratar om..
 
Här är böckerna jag köpte igår!
 

Kommentera här: