Kinder

Förutom påskägg så fick jag en kinder-kanin!
Har suttit och skrivit på min essä och jag har nu fått ihop 4 sidor! Minst 1 till måste jag skriva men det ska nog gå bra. Tar dock en paus nu tänkte jag. Har ätit lite påskgodis medan jag suttit här och just den här kaninen är snart uppäten! Asså jag älskar verkligen kinder!! Bästa chokladen som finns om ni frågar mej! Hittade en bild på google som ser ut som rena drömmen för barnet! 
När jag var i Tyskland med mamma och min morbror för ett par år sen nu så köpte jag kinder med något krisp i och den är bara så god! Tror det är nummer 2 nerifrån till vänster, ser ut som den lite. Tyvärr har vi inte hittat dom i Sverige men rekommenderar dom starkt alltså! 
 
Nej, nu borde jag gå och göra mej lite lunch. Den kebaben jag hade kvar mättade inte så länge. Var inte så mycket kvar heller för den delen. Vi hörs sen! 
 
 

Kommentera här: