Jordgubbar

Köpte ju 2 paket kvarg förra veckan eller något och har ätit upp den som var med mango och ananas. Den var väldigt söt och läbbig i konsistensen som jag skrivit innan (den jag äter nu är det med i för sej). Men på något sätt var den ändå okej liksom. Men åt man för mycket som det var så var det inte gott, blev lite illamående då.
Men den kanske hade varit god till efterrätt!
Sen köpte jag även den här:
Jordgubb och rabarber. Jag var tveksam om jag skulle gilla den på grund av rabarberna, men ärligt talat så känner jag ingen smak av dom. Den är riktigt god och smakar som barnjoggy. Jag vet inte om det är olika grupper eller så, men jag kallar det för barnjoggy (utan bitar) och vuxenjoggy (med bitar).
Jag är mer för barnjoggy för det ska inte finnas bitar i, lika dant med juice faktiskt. Så denna kvarg smaakr barnjoggy med jordgubbssmak, riktigt god! Kan tänka mej att man tar det till frukost med några fröer eller musli. Men jag förstår inte varför dom är så söta i smaken?
 

Kommentera här: