Hard work

i en hel jädra timme! Körde ju Bodypump och det var lika tufft som jag minns det haha! Däremot har vi kommit fram till att jag gör fel! Får så ont i knä och ben och det visar sig att jag svankar och trycker benen inåt istället för utåt. Jag var tvungen att gå och fråga kände jag så när jag visade hur jag gör så sa hon det. Fick även låna ett par handskar av henne (ledaren alltså) för jag får ont i händerna av stången. Så jag ska testa på söndag för då bokade jag in mej igen och så få vi se vad jag tycker! Ska köpa en ny cykelsadel till spinningen med för den jag har hade mamma för massor med år sen och den har nog gjort sitt känns det som. Och då tänkte jag passa på att köpa egna handskar i så fall. 
 
Målet är att få in Bodypump i alla fall en gång i veckan så jag tränar 3-4 dagar. Jag har mina tisdagar och torsdagar just nu och vill gärna få in onsdag eller söndag också. I så fall ser mitt "träningschema" ut såhär:
 
Tisdag: CXWORX & Bodybalance
Onsdag: Bodypump
Torsdag: Cykling & CXWORX & SH´BAM
Söndag: Bodypump/Bodybalance
 
Jag hoppas jag kan bli så duktig att jag går dit dom dagarna också. Det beror såklart lite på hur jag jobbar med. 

Kommentera här: