Godnatt!

Nu säger jag faktiskt godnatt! Har kollat lite på tv och ätit kycklingen och sen skrev jag in ett stycke till från text 3 i min essä så det är fixat. Vet inte om jag snart är uppe i 3 sidor så det är en del kvar.. Så därför tänker jag gå och lägga mej nu istället, känner mej trött efter mat och träning nu. 
 
Ska se klart på halv 8 hos mej och kanske kolla på Jill and Jessa: counting on. TLC har börjat sända program med dom med 19 ungar igen fast nu handlar det inte om hela familjen utan om ett par av barnen så tänkte kolla på det och se om det är något att ha. Har inte så mycket mer att säga egentligen haha men tänkte ändå skriva lite! 
 
Min bästis har varit så glad att se mej dom här dagarna! Det är dock ingen ny bild utan en rätt gammal, men han har varit så nöjd :)
 

Kommentera här: