Godmorgon!

Robin och hans bror kommer om en stund och ska hämta min bil och försöka fixa till avgaserna på något sätt. Det är snällt att dom vill titta på det, men jag kommer inte vara med när dom gör det utan hade tänkt sova lite istället ;) Det är väldigt tidigt att börja redan vid 8 en lördag tycker jag så det är tur jag inte behövs! Dom har min tillåtelse att fixa vad dom nu behöver så får dom skicka mej en räkning sen på vad allt har gått på, tycker det är smidigast faktiskt.

Fixade naglarna igår som jag skrev till sist. Klippte dom och det är så konstigt att skriva med så korta naglar! Skriver liksom mer med fingertoppen än nageln för den når inte riktigt fram. Förstår ni då hur korta naglarna är?! Sen valde jag lila nagellack med glitter i på 4 fingrar och den 5:e fick blått med glitter i! Tror jag haft det så förr men är inte helt säker. Har ingen bild dock för det är så tidigt ännu ju. Men nöjd med färgen! Ska kolla i Ullared nästa gång vi är där om dom har dom lacken kvar för den blåa var bara ett tjockt klet typ. Godmorgon och godnatt säger jag för jag tänker sova bort denna lördag!

Kommentera här: