Godmiddag!

Sitter på jobbet idag också! Idag blir det en lång dag dock så jag har precis börjat! Har jobbat 1/3 del bara haha. Men det har gått rätt bra. Det är mycket konferenser idag så det är lite att fia med dom och lite annat fix man kan roa sej med :) Har även med boken till nästa seminarie ifall det blir riktigt lugnt så kan jag läsa lite. tänkte dammsuga men jag väntar till dom är på sin lunch för det hörs så mycket in i rummen när man göra det utanför. Ikväll blir det att åka till Robin i alla fall och sova där. Det har blivit 5 helger på rad så vi ses inte så mycket på helgen. Men han jobbar kväll i veckan som kommer så kommer nog sova där melllan söndag och måndag också för vi måste fixa min bil innan besiktningen på måndag, som han få följa med på:P

Min bil är rolig förresten! Den har gått från att funka som den ska -> blinka i olika hastigheter -> blinka ibland -> blinka 2 gånger och sen sluta -> inte blinka alls (inte varningsblinkers heller) -> blinka ibland och nu igår när jag körde hem så bara lyser det haha. Den blinkar inte eller något utan den lyser orange. Aja, antar att det är bättre än inte alls, men det är tur vi (Robin) ska fixa den imon!

Kommentera här: