Godmiddag!

Klockan ringde 9 och jag ställde om den till 10 till sist för jag ville verkligen inte kliva upp! Mamma och syrran är iväg och fira mormor men jag är hemma, ska fira henne på lördag istället. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske läsa klart Jonas Gardells bok som jag började på efter Turkiet förra året. Har liksom inte haft tid till att läsa ut den. Är på del 2 så har den sista kvar också innan jag börjar på en ny bok sen. Påbörjade även min ELLE tidning här omdagen så kanske läser i den med.
 
Sitter och väntar på att mitt te ska svalna lite. Gjorde en ostfralla med sylt på och kom och tänka på Paris där jag fick något sånt har jag för mej och sen en kanna te till det. Ska bli gott! Ska köpa mej en te kanna en dag när jag hittar en jag vill ha. Tänkt att sitta och plugga med scones och te?!?!
 

Kommentera här: