Done!

Nu har jag skrivit klar min essä och skickat in den. Jag vill inte se den eller tänka på den förrän jag har fått mitt betyg nu, hoppas på godkänd... Fick ihop nästan 7 sidor så det var ju bra! Ändrade om lite i styckena jag tagit från mej själv och dom tog helt plötsligt lite mer plats! Men jag fick ihop något, ingen aning om det är rätt. Satan!! Insåg precis när jag skriver detta (typ 2 min efter) att jag glömde ta med en referens i listan, kan man bli underkänd på det?!?! Åhh hoppas inte det!!!
 
Nu tänker jag i alla fall ta lite ledigt från skolan tills det är dags för nästa kurs och den drar igång 26/4 så jag har lite ledigt nu i alla fall :) Så jag vet inte om jag ska läsa en bok som jag tycker om eller om jag ska kolla massa TV istället... Svåra val..
 
Vill sminka mej och ha rött läppstift. Funderar på att ha det i helgen men det blir lite dricka då så vet inte om det håller så bra bara. Hoppas mitt Anastasia kommer innan dess så kanske jag kan ha den, det ska tydligen sitta rätt bra :)
 
Bjuder på en smickrande närbild från jag vet inte när. Men jag har mitt favvo läppstift och favvo tröja! 
 

Kommentera här: