5 stycken

Blev lite chockad när jag kom till skolan innan idag för där satt bara två från klassen. Tänkte att oj, det kommer gå fort! Men sen kom det två till så vi blev 5 till slut. Det var rätt skönt faktiskt. Det är bättre med mindre grupper för vi disskuterar rätt mycket i min grupp så det räcker liksom. Trots att vi va 5 stycken så slutade vi bara kanske 20 min tidigare än när vi är alla, typ 10 stycken. Men det var skönt tycker jag. Nu är det bara ett kvar och jag vet inte om jag kommer gå på det. Beror på hur mycket jag hinner få ihop till måndag. Få jag inte ihop någon text innan 12.00 får jag i princip inte komma dit. Men det var okej att missa en i alla fall så det är ju skönt.
 
Sen mötte jag upp mamma och Linda och så skulle vi gå runt sjön och äta lunch. Vi kom aldrig runt sjön för en liten dam ville inte ligga i sin vagn utan hon ville hellre somna i famnen, så söt är hon!! Men det blåste och var extremt soligt så hon kunde inte riktigt ara uppe. Så vi gick till Hong Kong och åt llunch! Sen var det dags för jobb. Länge sen jag jobbade kväll nu men det går bra!
En färsk bild från idag!
 

Kommentera här: