Träning idag

Eftersom det är tisdag ska jag träna vid 17! Tyvärr kommer jag inte kunna det när praktiken drar igång för slutar efter 17 då så hinner inte. Däremot tror jag att jag hinner på torsdagar, vilket är kanon för det är samma pass + dans då! Tydligen ska 2 av mina kusiner börja träna där med, eller om dom redan har det. Så har bett Linda hälsa vilka pass jag brukar köra och vilka dagar så kanske man kan få lite sällskap med! Har tränat själv nu rätt länge eftersom Linda inte kunnat så är van, men det är alltid kul att prata med någon man känner :) 
 
Så idag är det spinning och CX som gäller! Sen hem och duscha för efter det kommer Robin och jag vill inte lukta illa då! Nu ska jag fortsätta min letning efter Harry Potter boken! 
 
Maten vi gjorde igår! Mumma var det! Gjorde min kyckling, pommes, stekt zucchini, min fetaostsallad och Linda gjorde tzatziki till, så gott! 
 

Kommentera här: