Svettig

Alltså så fort man gör något när man suttit hä på jobbet ett tag så svettas man as mycket typ. Dessutom är jag helt klibbig i ansiktet. Slutar om ca 30 min och då blir det att åka hem direkt för vid 13 ska jag upp igen för jag ska som sagt till frisören sen, vid klockan 14 är det bokat. Känner på mej att det kommer gå på en del tyvärr... Men i alla fall, det blir inte så mycket sömn så få sova när jag kommer hem efter det med, ska duscha innan också. Håret lär dom ju tvätta när dom tar ur färgen så ingen mening med det, man ska ha fett hår med tydligen fick vi lära oss. Kanske kommer en bild på hur det blev sen med, före och efter bild eller något? Det är ganska långt och ljust i huvudet och mörkt i topparna så ska fixa en jämn färg. Men ska försöka komma ihåg att ta en före-bild innan jag lägger mej eller något. Så vi hörs mer sen!

Kommentera här: