Streeeeeessa

Har fått lite panik över nsäta läsning som vi ska ha läst till onsdag. Hade lite panik då jag inte har tid till att läsa så pass mycket. Det var 135 sidor, vilket jag läser på en halv dag typ. Men nu är det inte böcker som fängslar en utan det är bara knepiga ord. Jag läste ut den ena boken igår när jag kom hem från Robin (sov där mellan lör-sön) för då hade jag bara ett kapitel kvar tack och lov. Så den andra boken som vi skulle läsa läste jag ut vid halv 3 inatt så nu är jag faktiskt klar med det vilket känns skönt men vet inte om jag har fått med det som är viktigt eller så. Det märker vi på onsdag när det är seminarium. Men skönt att det är klart i alla fall för då behöver jag inte stressa mer, har verkligen inte tid dessa dagar som är kvar.

väldigt intressant läsning jag vet, men så blir det när jag jobbar och gå i skolan om vartannat, har inte så mycket att skriva om då. Men ska lägga upp bilder på vad jag köpte när jag och Linda va inne i stan i torsdags!

Kommentera här: