Snart klar

Sitter återigen med den där dumma texten. Kändes bra när jag började på det innan men nu känns det som det är fel allting, för tillfället har jag inte ens så mycket text från boken utan mer från internet om vissa ord.Visserligen är det mest för min egen skull så jag inte säger fel när jag redovisar så det kanske inte märks att det är från nätet utan att jag faktiskt vet detta. Har väl totalt 1 sida kvar att skriva om man slår ihop det. Är klar med en text tror jag, ska kolla igenom och ta tiden när jag läser det med för att vara säker. Så nu då har jag en sida kvar plus 4 frågor att komma på. 
 
Just nu känns det hoppfullt ändå! Jag kommer få ihop all text, men sen om det är rätt är en helt annan sak och det få vi ta då! Ska va i skolan vid halv 4 i mon så jag få väl skita i att sova så jag få ihop det istället. Hoppas bara att jag få ha med papper för annars blir det prat i typ 1 minut eller något. 

Kommentera här: