Pust suck och stön

Tänk att jag måste bli klar i mon med mina frågor. Ska prata i 3 minuter om varje fråga och det är ju inte så mycket egentligen, men har suttit och letat i en bok nu efter svar men kan verkligen inte hitta! Visade sig att Matilda hade fått samma fårgor som jag så det är ju lite kul! Vet inte om man få hjälpa varandra eller hur det fungerar men vore bra om jag kunde fråga henne om hon vet vilket kapitel man kan hitta svaret i, eller ännu bättre, en sida! Men jag tänkte ta den i mon istället och nu försöka göra klart dom två andra frågorna istället. Har som sagt jobb att sköta med och det kommer va en hel del att göra inatt! Inget nattstäd så jag ska städa ett konferensrum och dammsuga allting med. Går nog rätt fort i för sej och tänkte inte ta det förrän jag ska ut i köket med disk sen ändå typ. Men har lite innan att göra med så väntar på att klockan ska bli 2 nu bara. En sak som är bra är att tiden går rätt fort när man pluggar, men det är också en nackdel för då känns det verkligen som om jag inte kommer hinna med allt som ska göras...
 
Det märks att skolan kommit igång igen för nu handlar dom flesta inlägg om detta. Det ska faktiskt bli skönt att jag inte kommer kunna jobba när jag har praktiken för det vet jag inte om jag hade klarat av faktiskt. 
Den lyxiga kvällsmaten Robin gjorde i fredags! En riktigt enorm portion men det var så gott! 
 

Kommentera här: