Mitt i natten!

Är lite efter alla andra men kollar på Idol just nu på tv4play, missade det i fredags för jag och Robin fixade mat då så vi hann väl se röstningen tror jag. Just det. vi tävlade i Doobidoo med haha, lagom till maten var klar typ så slutade Doobidoo så vi körde det igen. Jag vann mot Robin med 2-0! Så nu kollar jag på Idol istället eftersom jag dom 2 senaste nätterna har suttit med en skoluppgift till redovisningen vi hade igår. Så inatt har jag bara måla och sett på tv och Idol. Skönt!

Redovisningen vet jag inte heller hur det gick på. Har stirrat upp mej över den men tänke sen på att om jag inte klarar den får jag väl bara göra om den eller vara underkänd på den, det är inte värre än så. Men visst hade ett VG varit kul! Troligtvis vet jag nästa vecka vad jag får för betyg och då skriver jag ut det!

Kommentera här: