Lång dag!

Är inte van vid sånna här dagar där jag måste vara igång i flera timmar. Först hade vi seminarie i ca 3 timmar, lite mindre var det. Och sen direkt efter det blev det att åka in mot Grand för att handla lite och äta lunch. Det tog också ett tag så kom inte hem förrän lite innan 17. Så vi gick runt där i ca 4.5 timme kan man säga. Men det var kul och jag fick med mej lite hem. Skulle ju kolla på ett par skor inne på H&M men dom var det värsta jag varit med om så blev inte det. Istället köpte jag 2 linnen och 2 leggings för dom går sönder här hemma. Tröjor gör det eftersom jag har dom på jobbet och på något sätt gör då min navelpercing hål i dom. Tror det är för jag lutar magen mot borden hela tiden hehe. Sen köpte jag även en mapp på Akademibokhandeln och ett träningslinne på Stadium. Har köpt present till Robins bror med som fyller år i mon!
 

Kommentera här: