Harry potter!

Alltså att fixa den fjärde boken på engelska, barnversionen som har dust jacket och inte är Large Print edition är fan svårare än att hitta storfot. Har haft det som projekt hur länge som helst, för det är den sista boken jag behöver! Lyckades köpa 7:an på tradera tror jag det var för länge sen nu, men 4:an är helt omöjlig. Har mailat CDON och kollat med dom för där brukar jag köpa böcker ju, men dom verkar inte ha den. Sen tyckte jag dom var lite tröga för om jag säger att det bara finns i Large Print edition och det är det jag inte vill ha, så trodde jag att dom skulle förstå att de var samma modell men normal storlek jag ville ha. Så har svarat dom nu och ska se om jag får svar tillbaka. Annars kommer jag få leta ihjäl mej eller något. Kollar tradera lite då och då för att se om den kommer in, men icke! 
 
Så det är mitt projekt den närmsta tiden, leta i bokhandlar och hos röda korset typ, kanske någon stackare lämnat in den där. Segt bara att det tar upp så mycket tid. 
 

Kommentera här: