Försvinner bort

När jag var i skolan igår så märkte jag att jag försvann bort ibland och ine lyssnade. Det var inget super viktigt att lyssna på och dessutom har vi studiehandledningen där det står vad vi ska göra och även klipp på hur vi ska göra våra videos senare. Och nu är det likadant. Sitter och läser i en bok till kursen, ska ha läst typ 95 sidor till fredag, men har bara en av böckerna vi ska ha. Men i alla fall, märker hur jag försvinner i mina tankar medan jag läser. Kan va ett ord jag läser som får mej att försvinna i tankarna så jag glömmer vad jag läser. Kan säkert läsa om en sida och inte veta att jag läst den. Men det är 10 sidor i detta kapitel så borde kunna läsa ut det innan jag söutar och minnas vad jag läst. Fast nu börjar gästerna komma ner så kanske inte kan läsa så mycket.

Kommentera här: