En lite sorglig dag

Fick sms av mamma innan att hennes kusin dog igår, hemskt. Han var bara 52 år.. Så det är ingen kul dag idag för jag tänker på hans barn och resten av familjen. Vissa försvinner alldeles för tidigt. Har inte vågat skriva till hans barn eller något sånt för man vet inte hur folk tar sånna här saker. Jag kände honom inte egentligen, men ena barnet träffar jag ibland. 
 
Men nu byter vi ämne tycker jag. Har gjrot klart uppgiften till i mon, så långt jag kan. Har fixat texten som ska skickas in men gissar på att det kommer komma lite mer kul fakta att ta med innan jag skickar in den. Så är inte helt klar. Robin skulle sova här i går men glömde bort tiden så det blir idag istället. Det gör inte så mycket för då hann jag bli klar med läsningen igår istället och skicka in den förra texten. Började med att läsa, slutade med att jag satt och försökte rensa stolshjulen på hår för den gick inte att rulla. Helt sjukt att jag inte är skallig alltså... 
Bara för att han är så söt på denna! 
 

Kommentera här: