Doing good

Har inte gjort så mycket idag men när jag väl börjar göra något håller jag igång länge! Har skickat in både text och video, men sen fick jag mail från min lärare (eller vad man kallar dom på universitet) och då visade det sig att jag hade glömt kommentera en video från andra uppgiften. Så nu har jag gjort det med. Jag har skrivit in schemat i min ena kalender (har redan gjort det i den andra) och skrivit ut en massa papper och grejer till nästa kurs. Har även beställt en bok och skickat förfrågan på 2 andra böcker. Jag har även påbörjat min sminkning lite eftersom jag ska på kalas lite senare. Har gjort ögonen för det tar längst tid haha. Jag har även duschat så snart kan jag borsta ut håret med.
 
Så jag har gjort en del och det har tagit några timmar nu så har gjort lite nytta i alla fall. Om en stund ska jag göra klart resten av sminket och sen gå ner för vi ska äta hamburgare! Kanske ska äta innan jag lägger min foundation? Man kladdar ju rätt bra av all dressing...
 

Kommentera här: