Blåsigt

Idag har jag inte gjort så super mycket. Vaknade vid 9 och va täppt i näsan, ont i bihålorna, ont i kindtänderna, huvudvärk och ont i halsen och även snorig på andra sidan näsan. Så kändes som en väldigt kul start på dagen för hade lite planerat. Somnade om och sen vid halv 11 va det rätt okej så åt frukost och sminkade mej. Skulle in till min praktik plats för att se mej om och få lite tider. Efter det åkte jag till mamma så vi köpte kina mat och sen åt vi på hennes jobb. Asså världens sötaste valp var där, en 8 veckor gammal japansk spets, en sån jag vill ha!!! Så gosade lite med den, såklart! Sen åkte jag till grand för att köpa Ipren och jobb tröjor, min navel piercing gör massa hål i dom så behövde nya. Blev även ett linne för 19 kronor! Sen blev det till Ica hemma för att köpa vadderat kuvert för att skicka en bok och sen posta. Sen blev det hem, fixa te ta Ipren och sätta igång navy. I detta avsnitt dör en agent så sitter och är halvt rädd för när det sker. 

Kommentera här: