3 år med min kärlek!

Igår (2/9) hade jag och Robin vår årsdag. Vi har nu varit ett par i 3 år!?!?! Fattar inte hur det kunde hända, känns som igår det hände liksom. Men det är kul! Vi firade inte detta egentligen på grund av mitt jobb - måste prioritera! Så kanske att vi kan ut och äta på fredag eller något, det behöver inte va så märkvärdigt :) Jag är inte den som är så noga med månadsdagar och årsdagar längre, alltså med att fira, för mig räcker det att ses liksom. Så det gjorde vi för hans mamma fyllde år. Lyckat att ha det på samma dag ;)
 
Tiden går fort! Förhoppningsvis åker vi utomlands nästa år. Han har nu gått med på att det kan vara en kul sak, jippie! Han vill åka ett gäng och med hans kompisar så tror jag inte det blir så svårt att få ihop några, dessutom är dom rätt kul att va med också haha. Så vi få se vad som händer nästa år! Han ville åka nu runt jul med men det kan jag inte för skolan.
 
Men i alla fall. Rätt imponerad över att han ha stått ut med mej så länge och jag hoppas verkligen han gör det ett bra tag till, för jag har inga planer på att leva utan honom!
 

Kommentera här: