Slutkörd

Är helt slut alltså! Vet inte varför egentligen men det har väl blivit lite mycket nu sista tiden med både jobb, skola och så nu praktiken då. Kommer inte vara ledig förrän nästa helg typ. Och då hoppas jag att Linda föder haha.

Men hade min första dag på praktiken idag, det var riktigt kul! Det händer ju alltid lite saker man inte kan styra över och så är det ju med alla ställen i princip, även här. Så vid något tillfälle var det lite dötid för mej så vi kom överens om att jag ska ta med mina skolböcker så kan jag läsa i dom om det blir så igen. Då gör jag ändå något än att bara sitta och glo liksom. Men jag tror det gick bra idag faktiskt, kändes så! Blev till och med accepterad av eleverna vilket jag inte trodde skulle hända förrän om typ en månad. Fick följa med 2 stycken när dom hade lektion så det var kul! Duktiga var dom också för vissa saker fattade knappt ens jag :P Men eftersom det är mesta är sekretessbelagt kan jag inte skriva mer än det där typ. Så kommer tyvärr inte kunna skriva så mycket om vad som händer där. Vi ska skriva dagböcker under praktiken så få skriva av mig lite mer där för den är bara till mig själv. Men ändå inga namn eller så som får nämnas och jag kommer kalla alla för eleven för då vet man inte alls vem det handlar om i så fall.

Men nog om det! Har försökt få tag i en bok vi ska ha till kursen men ingen vill svara på mina mail så nu har jag istället beställt en ny från CDON för jag känner att jag inte kan vänta mer, behöver den nästa vecka liksom. Så det är lite kris. Så nu ska jag faktiskt fortsätta med skolarbete, dags att läsa om MI!

vill ha detta läppstift!!!

Kommentera här: