Mot gymmet

Har varit en ännu tuffare dag idag på praktiken så var ännu tröttare när jag kom hem. Läste klart boken till onsdag så nu är det bara att skriva texten och det kanske jag gör ikväll annars tar jag det i mon tror jag. Fick gå hem tidigare idag för det skulle vara massa möten som jag inte kan vara med på så då var det bättre att göra så eftersom ingen kan va med mej ändå. Så vid lite efter 2 var jag hemma då. Så nu hade jag tänkt dra mej mot gymmet. Ska köra bodybalance i en timme och det ska bli skönt. Kändes så bra i kroppen och ryggen efter det, även om det va riktigt tungt och jobbigt. Så det ser jag fram emot! Hade jag vetat redan förra tisdagen att jag skulle sluta tidigt så kunde jag bokat spinning men nu var det fullbokat redan så fick skita i det. Kanske att jag kör lite på cykel eller gåband efter passet. Få se hur trött man är då. 
När jag kommer hem ska jag försöka komma ihåg att lägga upp bild på det jag köpte i Ullared för det har jag nog inte lyckats göra ännu. Hörs kanske senare då! 
 

Kommentera här: