Måndag!

Idag var jag inte pigg när jag vaknade. Blev lite konstigt att sätlla om sej från att ha jobbat natt till att gå upp vid 6 igen. Men det gick! Och det har varit en bra dag med och jag har inte märkt av min trötthet förrän jag var på fritids nu vid 3 tiden. Så nu börjar jag bli riktit trött. Sa till Linda att jag vill gå och lägga mej men jag somnar hellre tidigt ikväll sen, vilket jag tror jag kommer göra. Har gjort mina skoluppgifter så långt jag kunnat. Handledaren var sjuksriven idag med fick jag veta när jag kom fram så har fått skicka in uppgiften som den är så få vi komplettera den sen. Dom hade möte idag och då kom han så vi bestämde att vi sitter med det i mon efter lunch och försöker göra klart den. Man skulle nämligen göra en VFU plan och det kan jag ju inte göra själv. Men jag vet nu i alla fall att jag komer vara kvar där, pratade med dom idag och dom såg ingen anledning till att inte ha kvar mej om jag själv trivs. Så kändes bra! 
 
Så jag har skickat in det och betalat försäkringen på bilen och nu vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på att kolla på film eller något men vet inte säkert. Skulle varit med Robin idag men är för trött för det för jag tror jag kommer däcka vid 20-21 ikväll nästan. 
 
Men här kommer bild på mitt nya bäddset från Ullared! Älskar det!!
 

Kommentera här: